Pappa snart!

Hej, idag är det måndag, alltså bästa dagen i skolan enligt mig, för vi har bara livskunskap, so, spanska, svenska pluss att vi har sovmorgon. Sen efter skolan va jag med Felicia, vi skulle plugga men vi satt bara och prata och tjocka oss i mitt kök. Sen vid 6 åkte jag med mammsen till 2 visningar på lägenheter, en va i kallhäll men den va as ful och den andra va i jakan och jag älska den! På torsdag ska det va sånthär simtest .. Och om man inte gör det får man inte betyg i idrott. Jobbigt för mi som har vatten fobi. tyvärr .. Och på onsdag ska jag träffa min älskling, om han inte ska vara "sjuk".

Nu är det inte så långt kvar tills jag åker till pappa. 22/6 åker jag och är hemma 26/7. Och innan det den 28/5 tror jag åker jag till åland med alla 7or i skolan, och är där i 3 dagar, jag ska dela hus med Shaima, Nicole, Rosa, Felicia och Julia, bästa!

Ska plugga nu, matte prov imorgon. Puuuuuuuuuuuuuuuss!



bild som jag tog när jag åkte tillbaka till sverige från papi
hösten 08.

Kommentarer
Postat av: rosa

lätt bästa stugan vi kommer ha på åland asso, det kommer knäcka allas ;) <33

2009-04-21 @ 17:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0