Tyst Felicia sover!

Hej, jag ska försöka att skriva tyst nu för felicia ligger och sover bakom mig. Imorgon ska vi sola och sen åka iväg till grönan. Vi hann inte åka den nya (insane) så vi ska göra det imorgon. Men vi får se hur det blir för det öppnar 3 imorgon ..
Felicia och jag prata om hur många sätt man kan mena "jag älskar dig" på idag. Vi fick fram det till att man kan älska någon på 3 olika sätt. Familjekärlek, Vänskap och pojkvän/flickvän. För om man säger jag älskar dig till sina föreldrar så menas ju det som familjekärlek. Och om man säger jag älskar dig till en vän så menas det ju mera som "jag gillar dig". Och om man säger till sin flickvän/pojkvän så menas det lixom bara att man älskar den. Jag är dålig på att förklara på datan, lättare att säga, men tror att ni förstår ungefär.

Snart åker jag till åland med alla 7or. Delar hus med Nicole, Shaima, Felicia, Rosa och Julia. Tror att jag har sagt det men iallafall. Och sen någon vecka efter det flyttar jag till pappa ett tag, skönt! Då ska jag äta panda express, denny's, T.G.I friday, och på pizza saken i hörnet där vid target, bli brun, vara på stranden varge dag, ligga vid poolen, shoppa, dricka montain dew till jag kräks, va hos Anka, vara med Nicole! Och höra på bråk och skrik, men det hör väll till tror jag haha. Men jag kommer sakna jätte många också, specielt, Daniel :(

Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film. Puss & godnatt / Saga







Vissta har jag finaste halsbandet :$

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg sötnos;) spana in och kommentera min (Y)

2009-04-26 @ 10:06:00
URL: http://gloriaelm.blogg.se/
Postat av: emma

God morgon! :) :D <3

2009-04-26 @ 10:21:38
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/
Postat av: ida

älskar eran blogg!:)<3

2009-04-26 @ 10:40:21
Postat av: Anonym

aa, funderar på att köpa dem, puss<3

2009-04-26 @ 10:54:33
URL: http://gloriaelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0