pollen?

hejsan bloggen jag gick hem från skolan idag för jag fick typ pollen alergi kunde typ inte holla ögonen öppna och nyset typ hela tiden, kan typ inte andas heller är hellt svullen .... jobbigt jag blir hellt sänkt (stavfel?) men nu ligger jag i soffan och halv sover min lillesyrra är hemma nu och typ passar mig hahah, ne men hon typ hämtar vatten och så till mig. gulligt! Imorn ska jag till skolan ska nog ta nån konstig tablett så blir det nog bättre. Och så ska man ju dricka mycke vatten för det hjälper tydligen mot nästan allt. Men nu ska jag läsa svenskan och sove lite.
(ska försöka skriva en 'mening' varge dag, här kommer dagens mening.. )
Jag kan, jag vill, jag ska!

/felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0