plugga

Hejsan bloggen! nu är jag hemma, har varit hemma hos saga men jag ska plugga matte, så kommer inte hinna skriva så mycket. Men nu e jag hemma och ska ta lite citron juce (stavfel?) och lite digestive, mummsfillibaba! När jag har pluggat ska jag kolla på hannah montana alla säger att filmen är as dålig men det tror inte jag, jag älskar hannah montana det är min stora idol typ, haha vet töntigt men det är Miley Cyrus som är bra och hennes musik, I LOOOOVE! vetinte vrf det bara e så. (så mobba inte mig :§) Men nu ska jag plugga, sjukt tråkigt. men jag måste klara provet!
love /felicia



(en annan sak, många läser men kommentera & fråga saker vad som hellst, va inte blyga!)

Kommentarer
Postat av: m

när fyller ni år?

2009-04-20 @ 19:16:13
Postat av: Anonym

vem är du på g med (saga) ?:)

2009-04-20 @ 20:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0