Omoget.

Anonym om GOOODMORGON FOLKET:

men om hon nu frågar det kan ju du förklara det eftersom du verkar känna mej så otroligt bra.
Eftersom du sitter och dömmer mej utan att jag sagt ett ord till dej.

ska du säga jag har inte gjort dej något.
Du ba sitter och skriver till mej klart som fan jag blir irreterad.
Okej det av typ som ett hot om du vill komma så bor jag på (får ej visas) komn gärna, för jag är sjuk så vi lär inte ses imorgon,
puss

Denna kommentar är inte godkänd. IP: (får ej visas)

Lilla gumman, väx upp. Jag känner fan inte dig, men kan förstå om du "vill" känna mig. Tänker inte nämna ditt namn för så patetisk är jag inte och "vill" inte att du ska behöva skämmas. Men lek inte "äldre" det fungerar ju inte precis så bra, och snälla sluta tigga bråk av mig, det är ändå du som kommer få mest problem då.

USCH! Hatar människor som inte kan stå på sig själva ..

Big love / saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0