Min morgon

Hej tötisar. Nu har jag fixat mig förutom mitt hår som fortfarande ser ut som ett helvete. Det är lockigt och står åt alla håll. Ska fixa det snart, sen ska jag och Felicia ut ett tag innan vi åker till fjortis grönan igen. Jag är beroende av att åka upp och ner snurra runt och sånt. Men ändå är jag jätte höjdrädd, men tror att Nicole hjälpe mig lite med det förra sommare när hon tvingade upp mig i katapulten. Jag har nästan inte sovit något i natt, vetinte varför, vaknade kanske 6 gånger, gjorde Felicia också. Till frukost åt jag äpple och drack kaffe. Och Felicia åt nått konstigt (?) Hörs den Big love! / Saga

¨







Måste verkligen fixa håret nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0