Läs bara!

Alltså seriöst nu blir jag sur. Jag har en fråga till alla, varför ska man alltid kladda över sitt ansikte på bilder? Ni förstör ju bara bilderna mer då. Och sluta hålla handen för ansiktet så fort kameran kommer framför er. Det blir ju inte precis bättre. Okej visst, alla håller nog handen framför ansiktet någon gång i sitt liv. Men det förstör ju bara. Det är mycket finare att bara vara sig själv. Man kanske inte alltid är jätte fin i ansiktet, men vafan lägg inte ut bilden då, eller radera den istället för att kladda över er själva. Ta bort handen och sluta kladda över er själva och va nöjd med den du själv är.
Puss / Saga



Kolla lixom. Bilden är tagen idag, och det första ni gör när ni kommer hem är att kadda över er själva.
Ni såg ju fullt normala ut och ändå ska ni göra så där. Jag är inte jorden finaste på bilden,
men jag är iallafall inte rädd för att våga va nöjd med mig själv.
(Och jag pratar inte bara om Felicia & Rosa. Vet att det finns många andra som gör samma sak. så ta åt er.)


 


Kommentarer
Postat av: louise

Haha okej tack saga ;)

Jag har bara klippt mej! :o Gjorde det i fredags fakkist! =]

2009-04-21 @ 21:28:23
URL: http://zalamans.blogg.se/
Postat av: rosa

hahahahhaha sant :p

2009-04-22 @ 15:19:40
Postat av: jusz

2009-04-22 @ 20:35:41
Postat av: jusz

(ops! .. blev fel på andra kommentaren ^^)

håller helt med!

wtf, be proud! :O <3

2009-04-22 @ 20:36:51
URL: http://jusz.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså du säger att man ska inte göra täcka ansiktet på bild sen på ena inlägget så haru en bild där du täcker ditt ansikte errmmm weiiird

2009-04-26 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0