kväll

hejs bloggen, just nu sitter jag och lyssnar på musik, holler på att fixa med min ipod (herregud fattar inte ett skit om hur man gör, hahah) och ska snart kolla på tv'n det är ju Filip och Fredrik, I LOOOOVE! Idag har jag och saga pluggat matte, hatar. vi har typ prov på tisdag trodde att vi skulle ha det om typ 5 veckor elr nått inte nu iallafall.kan ingenting typ. Men jag ska sätta mig och äta 'nyttig' glass, ingen glass är väl nyttig men sorbe (stavning) är iallafall lite nyttigare, tror jag. Men men.... jag är värd det efter allt pluggande. Har solat jätte mycke i helgen och har blivigt riktigt brun (A). Men nu ska jag fixa klar med min ipod och sen sätte mig och äta min älskade sorbe (stavning?) glass.
 love / felicia


SAKNAR min bebis,


Kommentarer
Postat av: Pernilla

fan vad sööt !

2009-04-21 @ 18:11:44
URL: http://pperniilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0