Inget liv just nu ..

Hitta en lista på en annas blogg och hade inget bättre för mig

VAD HETER DU: Saga Wiksten
KALLAS: Saga, Sagi, Saglet
ÖGONFÄRG: Grå brun
HÅRFÄRG: Brunett
LÄNGD: 163 ungefär
CIVILSTÅND: Daniel
ÄR DU EN BRA POJKVÄN/FLICKVÄN: Ja det tror jag
VAD HAR DU GJORT IDAG: Skolan
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Har gjort det mesta, men kolla på tv.
VAR ÄR DU NU: I min systers rum
SAKNAR DU NÅGON JUST NU: Daniel
RÖKER DU: Neeeej!
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Grönan med några på lördag, anrs inget specielt
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Rosa & svart
VEM PRATADE DU MED SENAST: Mamma
VAD PRATADE NI OM: Vad vi ska äta
VAD GÖR DU JUST NU: Gör det här och lyssnar på musik
ÄR DU BLYG: Beror på vem jag är med
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 7:00
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Men euw! skriver inte precis upp sånt..
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Lyssnar på You give my something just nu
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Yes
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: No
HAR DU GLASÖGON: Pinsamt, men ja..
BOR DU I STHLM: Ja
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: På sms till Daniel
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nej
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Vakna med the voice
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Louise - Tjaaaa :D <3
HUR SVARAR DU I TELEFON: Oftast så säger jag bara ja. Om jag vet vem det är så något annat.
HAR DU DVD-SPELARE?: Abolsut
VAD ÄR DU RÄDD FÖR?: Vatten, hajar små kryp
SÄG NÅGOT SOM DU TYCKER ÄR ÄCKLIGT: När personer vänder ut och in på ögonlocken
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Om jag är hemma, NEJ. Om jag är någon annanstans ja.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Rött & grönt, eller rött och rosa tillsammans.
VEM ÄR DEN FINASTE DU HAR SETT IDAG? Louise, hennes hår är så fint och har alltid fin klädstil.
VAD KOLLAR DU FÖRST UPP PÅ TJEJ/KILLE? Håret och persoligheten
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I OCH VEM/VILKA? 1, Daniel men de va jätte längesen.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT DET BÄSTA OCH VARFÖR? Alla år är bäst!
VAD KÖPTE DU SENAST? Kläder och smink
BRUKAR DU KOMMA I TID? Oftast
HUR KÄNNER DU DIG NU? Orolig, annars bäst
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Blått
KAN DU LAGA MAT/BAKA? Ja, älskar att göra det
VART GÅR DU I SKOLAN? Järfälla
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? För det mesta, gör så gott jag kan
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Ja
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Ja på barnens värld.
LAST QUESTION HAR DU VARIT HELT ÄRLIG NU? Jadå


Kommentarer
Postat av: louise

Haha, men gud tack gumman! =]

Du är precis lika fin själv! <3

2009-04-27 @ 19:42:38
URL: http://zalamans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0