hemma

hejsan bloggen! nu är jag äntligen hemma, har varit i skolan för va på nått möte me kuratorn.. men jag va lite med emelie hon va så gullig och satt och väntade med mig. Nu ska jag snart sätta mig och läsa för att vi hade tydligen en läxa till onsdag. snart flyttar jag med mamma kan inte vänta, ska bli så kul kommer typ köpa halva ikea haha.. nej men mycke ikea kommer det bli hon har renoverat hela stället så det ska bli mysigt. Vet inte om ni visste men I LOOOOOOOOOOVE miley cyrus, ärligt hon är typ jordens bästa! Vet att det är lite töntigt men jag är typ beroende har typ  sett alla avsnitt (hannah montana) och är besatt av hennes musik, haha. men nu ska jag gå skriver senare puss /felli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0